viernes, 3 de febrero de 2017

As TIC e a educación

  Boas tardes a todos e a todas!!!


O que espero e me gustaría da materia de Novas Tecnoloxías é que me axudase a sacarlle o máximo rendemento as TIC na aula para que os alumnos e alumnas lles sexa máis fácil comprender os contidos das materias e estimular a súa aprendizaxe. 

Na miña opinión o desenrrolo de aplicacións enfocadas a educación axuda ao proceso de ensinanza-aprendizaxe dos nenos e nenas, facendo multitude de materiais para que a súa educación lles resulte máis entretida e atractiva. Neste sentido creo que as TIC teñen un impacto positivo na educación; sempre e cando se teña control sobre elas xa que creo que poden ser unha arma de dobre fío se non sabemos como tratar con elas.   
                            
Na actualidade vivimos nun mundo de novas tencoloxías por eso pareceme impensable que as TIC non estean presente na educación por eso penso que en este sentido melloramos moito, aínda que sempre se pode facer algo máis para progresar. Exemplo de esta progresión é que hoxe en día maioría de colexios están dotados de TIC aínda que, ao meu parcer, non se lle sacou o máximo rendemento delas, de momento.

Espero que esta materia me abra os ollos a unha nova maneira de impartir clase, onde as TIC teñan un papel protagonista na educación dos nenos e nenas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario